090911

Usch va jag har tråkigt... Ensam, det ena barnet sover, det andra skämde jag bort med en glass och lite tv... orkar inte med nått värre bråk här hemma, framför allt inte när jag är inne i den perioden av månaden! Ne, så får väl muta av dem lite... :P

Passet igår va inte alls så jobbigt som jag hade trott... Dock så var inte koordinationen nått bättre, snarare tvärt om... haha... Man kanske skulle få nån som filmer en på ett pass, så man får se va kass man är... HAHAHA! Ne, tror faktiskt jag avstår mej den idén... :P Så jävla dålig på det är jag... Men jag försöker iaf... :P
Vad händer och sker idag då tro?
Städa antar jag... *suck* fast det hör ju till dagsgörat, så det behöver man ju inte planera in direkt...

Imorrn blir det besök av herrskapet från Säffle. Ellinor, Johan å Xander kommer hit å grillar å tjötar, ska bli trevligt... Hihi... Har inte sett dom på länge. fast man har sagt många gånger att man får ta en kopp kaffe nångång,men på nått vis så blir det aldrig av ändå...

Nu ska jag ta å spela lite bowling med min stora dotter jag...
Glöm inte att lämna ett spår från dej innan du går! INGEN REKLAM!
2009-09-11 @ 13:09:05 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: Anonym

fin blogg ! :) besök gärna våran

2009-09-11 @ 22:05:00
URL: http://sumijaochmenna.blogg.se/
Postat av: Anonym

söt header ! :D

2009-09-11 @ 22:05:20
URL: http://sumijaochmenna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test