Hade ett inlägg

God natt kära lärare där ute i vida sverige... Hoppas ni alla har haft en bra halloween... Här har den vart rätt skaplig... Inte haft några ungar här, vilket är skönt! :p och mina barn va snälla ikväll å somna fort... Alltid lika gött det... ;) blev lite party sugen ett tag då typ alla skulle ut... Men gick över tillslut... Fick titta på 3 systrar och en mamma iställe... Även det en helt ok film faktiskt... Älskar å kolla på film... Men alla filmer jag sett det senaste är så förutsägbara... Man vet hur det kommer sluta innan de ens har börjat nästan... Men man måste ju se hela filmerna ändå... :p Oj, jag som hade tänkt skriva "jag hade ett inlägg att skriva men det försvann" men nu blir det ett halvflummigt inlägg fram en trött johanna.... Och nu ska faktiskt johanna gå släcka, stänga ner mobilen, krama gubbens kudde, och sova gott heeeeela natten... Förhoppningsvis... Puss hej på er!
Glöm inte att lämna ett spår från dej innan du går! INGEN REKLAM!
2009-11-01 @ 00:09:19 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: Maddo

Är det inte charmen med filmer? Att de är förutsägbara? :P hihi

2009-11-01 @ 21:16:53
URL: http://blogg.dreammaddo.se
Postat av: Maddo

Hehe, så sant så sant!



Jag tror att desto mer man håller inne med komplimanger, desto färre får man! Det är min tanke iaf :) Testa att ge en vän en komplimang! Detär skrämmande men en skön känsla! :) kramar

2009-11-02 @ 18:14:07
URL: http://blogg.dreammaddo.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test