Solsken...

JIPPY! Solen tittar fram med sina härliga strålar och lyser över svanskog! SÅÅÅ Härligt!
har ju knappt sett solen alls nu i november, så det är riktigt gött faktiskt...
Tror att man hade haft 1.2 soltimmar i karlstad under hela november! Inte konstigt om folk blir deprimerade säger jag bara! SOm mest har de varit i Visby med 12.6 soltimmar!
Lyckos Elinor som bor där!

Idag har vi vart på öppna förskolan... Har vart lugnt där i flera veckor... Inte vart mer än typ 8-10 barn på typ 3-4 veckor och det är gött på ett vis... Är väl många som är rädda för svinan antar jag, Nej förlåt, Den NYA influensan...
Har ju faktiskt vart konstaterat 3 fall här i svanskog som fått den, så visst kan jag förstå lite oro... 
Själv är ja inte alls så nipprig över den... Får jag den så får jag den... Ska iof åka å ta sprutan på torsdag eller fredag... men tills dess är jag inte så nervös inte...
Städa va det ja... Fy faan så tråkigt! Är egentligen ingen idé så länge barnen är uppe, men såhär kan det ju inte se ut hemma... :P
Nu fick vi besök, så städningen kan nog vänta lite... Hahaha... vilken tur man kan ha ibland... :P

POuss hej på er sötingar!
Glöm inte att lämna ett spår från dej innan du går! INGEN REKLAM!
2009-11-24 @ 13:35:12 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test