Shoppingfingrar!

Det kliar kliar kliar! JAG VILL SHOPPA! Har inte handlat på länge känns det som! Jag tittar å trånar, men har faan inga pengar att handla för! Fy faan va hemskt det känns!
Jag vill ha nya fina söta kläder till mina gullungar, jag vill ha nya fina kläder till mej. Fast jag har bestämt att jag inte ska ha nåra nya kläder förrns jag är 2 st mindre... Alltså kommer det aldrig ske känns det som... :P
Hur mycket jag än försöker... Jaja...
Jag vill handla grejer till hemmet!
FY FAAN FÖR Å VA ARBETSLÖS!
Visserligen tjänar man ingen förmögenhet som undersköterska, men nog är det mer än 375kr per dag som jag får av a-kassan... Inte så dåligt egentligen, då jag låg på 218 som mammaledig... och 280 när jag stämplade 07... Men ÄNDÅ!
Faan att man inte är miljonär! GUUUD va underbart det vore! iof skulle jag lätt kunna hansla upp en miljon på mindre än en vecka känns det som med allt jag vill ha... *ASG*
Men men... Nu är jag inte det, utan får slita för å hålla lvar penningarna vi tjänar...

Gjorde en överblick på alla våra utgifter. Och det va INTE en rolig syn kan jag lova!
en bensinbil MÅSTE bort, och bytas till en diesel! Det funkar inte att tanka bilarna en 10 gånger per månad! Vi tankar för DUBBELT så mycket nu än när vi hade audin... Och det funkar inte i längden!
Så om någon vet en lasbilsregad dieselbil, som inte bara krånglar (som audin gjorde) så hör av er snarast... :P

Ne, nu ska jag ta å städa jag... Massa massa stök efter gårdagens bakning och tacos... (kankse därför jag aldrig går ner i vikt nångång.... hahahha)

Puss hej alla sötingar där ute!
Glöm inte att lämna ett spår från dej innan du går! INGEN REKLAM!
2009-11-21 @ 12:00:29 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: Mimmi

va glad att du inte bara får 134 kronor om dan iaf. :P kram

2009-11-21 @ 14:13:57
URL: http://emomilolie.blogg.se/
Postat av: Maddo

Vad skoj att du är tillbaka! Tråkigt med bekymmer dock! Men som föreläsaren jag såg på tv sa: Att ha problem betyder inte att man har det dåligt - för när vi löst ett problem är vi glada! Vad blir folk utan problem glada av? :P



Kramar

2009-11-21 @ 14:51:15
URL: http://blogg.dreammaddo.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test