Kvällens Desperate Housewives

Det va faktiskt ett ganska spännande avsnitt idag...
Såååå, Vem är den hemske mördaren som härjar omkring och stryper folk?
Och hur ska det gå för Lynette och Tom nu när Lynette har fått ett ultimatum...
Jag vet lite hur det går med Lynette... Lynette...
Mördaren däremot, har jag bara spekulationer om... Vad tror ni?
Jag vet iaf att jag INTE får missa nästa avsnitt!

Ja, Blev fruktansvärt sugen att kolla på O.C! Va ju faan åratal jag såg det! Så jag slängde i första säsongen!
Får se om jag fastnar i det igen...

Nu ska jag glo på det...

Puss hej på er!

Glöm inte att lämna ett spår från dej innan du går! INGEN REKLAM!
2009-11-24 @ 22:34:15 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test