GLAD GLAD GLAD GLAD

Hmm, med så många GLAD, kan man säga att man är överlyckig då?
Överlycklig är nog kanske fel ordval, Men lättad, superglad, och lycklig, är jag för stunden! (Om man bortser från huvudvärken jag har haft hela dagen då!) Nu ska jag bara skräppa över mina underbara barn!
Felicia har vart helt underbar idag! Tänk, att lite bajsing kan förändra en unge sååå totalt! Och jag är lättad över att det verkar vara över. Fast det är klart, jag ska inte ropa hej än! Men nu har hon skött magen 2 dagar i rad! Jag vet inte vad längesen det va sist hon gjorde det! Alltså är det jävligt längesen!
Hon har gått själv, inte knipit nått värre iaf! Det har inte gjort ont! Och ungen jag har haft idag, har jag inte haft på lääääänge! Hon har hjälpt till, inte gnällt, gjort som jag sagt med ett "OK mamma" lite minikonflikter, som jag inte kommer minnas imorrn iaf! DEN ungen vill jag ha JÄMT! UNDERBART!
Och Amilia har vart som hon alltid är... hehe... Lite mindre gnällig över tutten idag! Har försökt vilseleda henne så mycket det går, men hon kommer snabbt  på att hon vill ha tutten och att hon inte har den... ;)
De har lekt och myst i soffa till lite tv, busat och stojat.
Är detta verkligen mina barn?

Glöm inte att lämna ett spår från dej innan du går! INGEN REKLAM!
2009-11-13 @ 21:20:33 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: Maddo

Vad skönt med en sån dag! =)

2009-11-15 @ 11:18:46
URL: http://blogg.dreammaddo.se
Postat av: Maddo

Har det fortsatt lika bra eller är tystnaden tecken på att det inte är lika bra längre? Kraaam

2009-11-19 @ 11:35:59
URL: http://blogg.dreammaddo.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test