Några tusen saknas

KOmmit hem från stora staden! Fattig som en lus! Denna dagen har kostat oss ca 6OOO kr... Men då är ju krånglet med bilen inräknat... på 3500 ungefär... Men nu har vi inhandlat mat för en vecka och andra saker som räcker i flera veckor... Så det är gött... Kanske man inte behöver åka ner till affärn varje dag iallafall...
Sen köpte vi även nya grejer till tvättstugan och en ny snygg tvättkorg å ha på toaletten...
Peter fick sej även två nya skjortor och två nya slipsar, så nu har han ett tag... måste ju vara fin på alla jämna kalas man ska på framöver...
Jag beställde ett par SKITSNYGGA underbara jeans igår... Jag som inte skulle inhandla nåra nya kläder förrns 10 kg är borta från min sn(t)ygga kropp... Men det fick det bli iallafall... För jag är ju tvungen å ha nått snyggt jag åxå när jag ska på kalas... Nån ny överdel vore inte heller fel. Men det inhandlar jag nog inte än på länge... får nöja mej med det jag har tillsvidare..


Nu håller jag på med maten... Makaroner och ugnsgrillad korv blir det idag... Lätt och bra... :P Behöver knappt passa det... haha...

Nu kom peter ochklagade som vanligt när ja sitter här! Även om det inte finns ett dyft att göra (nått brukar det dock alltid finnas nått att göra men) och även på kvällarna när barna sover så klagar han...
Hemska gubbar det finns!
Glöm inte att lämna ett spår från dej innan du går! INGEN REKLAM!
2009-03-06 @ 16:30:30 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test