Jag agade mitt barn

Skulle hjälpa Felicia ta på sej ytterkläderna. Tjatade på henne att hon va tvungen å ha på sej regnvantarna och inte enbart fingervantarna i tyg... TIllslut så vann jag allt den kampen åxå... så det va skönt... Skulle hjälpa henne på med den ena vanten och när hon trycker in handen så tappar jag taget å råkar slå till henne jämt under ögat... Tror inte det gjorde så ont, för så hårt var det ju inte... ;) Och nu har hon nog glömt den incidenten när hon är ute å leker i sin snökoja som Flisan å pappa har byggt... SÅ hon har så roligt så... :P

Ne, nu ska ja ta å gå å ta ett ryck i tvättstugan.. Jag har nog (fortfarande) flera tom tvätt att tvätta...

tjingetjong
Glöm inte att lämna ett spår från dej innan du går! INGEN REKLAM!
2009-03-08 @ 17:29:23 Barnen Permalink


Kommentarer
Postat av: madde

vem vet om ett å¨r kanske dina barn är morgontrötta

2009-03-08 @ 17:33:30
URL: http://mrsmaddy.blogg.se/
Postat av: Cecilia

Hehe så kan det gå ibland!



Jag älskar snö, men inte blötsnö!

2009-03-08 @ 20:00:45
URL: http://blocked.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test