Iväg till maddan

Nu ska ja dra iväg till maddemus jag... Hoppas hon har satt på kaffe... :P
Ska hjälpa henne med den nya soffan *avis*

Mina jeans kom ju idag! Ni tror inte på faan att dom skickat fel storlek?? JOOOO! Förbannade skit! Eller åxå hade dom väl inte storkek 40! Fick ju för faan inte upp dom över fete röva engång! Förbannade jävla skit! Man måste nog väga typ 50 för å gå i dom.. Ne nu tog ja kanske i, men iallafall mycke mindre än vad ja gör!!!!
Glöm inte att lämna ett spår från dej innan du går! INGEN REKLAM!
2009-03-12 @ 14:43:48 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: Maddo

Ooooh, idag är en bra dag! Inte hänga upp dig på ett misstag från dem! Du får ett par nya tror jag allt! =) Ring dem! KRamar

2009-03-12 @ 16:04:46
URL: http://dreammaddo.blogg.se/
Postat av: Elena

JA, jag kan ju fortfarande inte jämföra skolan och att jobba, men att jobba låter mycket roligare.. =P

2009-03-12 @ 20:03:39
URL: http://elenasobrino.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test