Go möran

God morgon på er allesammans! Hur lever liket idag???

Här är det ganksa bra... förutom att jag är trött... SOm vanligt ungefär...  Ska försöka få iordning flisan å sticka iväg till britt... Har visserligen 1½ timme på oss så det är väl inte så bråttom... Och idag är en sån dag så jag inte vet om jag ska va hurtig eller lat! Latheten lockar nått så ENOTMT mycket!!!!! Men genom att åka bil går ja inte ner några 10 kg inte!!! ;)

Kokade mej för svagt kaffe.. *suck* det smakar ingenting... och jag har ingen lust att hälla i det i kokarn igen för å koka om det... *suck* Lät det nog koka lite för lite på spisen antar jag så det inte hann suga ut smaken... :P

Ne, nu ska ja göra nått annat ajg...

Tjingetjong
Glöm inte att lämna ett spår från dej innan du går! INGEN REKLAM!
2009-03-09 @ 09:35:37 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test