Gjorde ett test

Gjorde ett test vilken mamma jag var... Detta blev svaret

Avslappnade harmoniska mamman
Det är helt naturligt för dig att vara mamma. Du mår bra i din mammaroll och litar mer på din egen intuition istället för alla andras goda råd. Goda råd: Keep up the good work …

Stämmer sådår Får jag nog säga... Jag är ganksa osäker i mej själv så jag vet inte riktigt om jag litar helt på min egna intution..
Glöm inte att lämna ett spår från dej innan du går! INGEN REKLAM!
2009-03-18 @ 17:38:49 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: Cecilia

Goda råd spear inte så stor roll, lita på din intution! För vem känner dina barn bättre än du själv? Iaf när dem är små, den blir de ju rebeller i tonåren ;)

2009-03-19 @ 21:24:37
URL: http://blocked.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test