Dags för Party ikväll

Ja, ida ska vi på 30-årsparty... *wie* Kommer nog bli roooligt det... :P
Ska dit vid 5 å äta lite mat å sen drar självaste festen igång runt 9 ungefär... Ska se om ja kommer ihåg å ta med kameran så man kan ta lite bilder... ;)

Fy fasiken va snö det kom igår... Idag är det lika mycket kvar... *suck* Jag vill inte ha snö!!! Jag vill ha VÅR! Jävla dret! Och det snöade lite nyss åxå, men det verkar ha gett sej... Det kan väl lixom spöregna ist så allt snö förvinner... hehe...
åkte ju iväg till famor å farfar med kärran åxå som peter lånade så han kunde köra lite ved, och när vi kom dit så hade ju inte farfar plogat vägen än! Så peter körde fast! Så jag fick plumpa mej framåt i 20 cm snö, i bara tennisskor såklart åxå, å säga till farfar att han fick åxå å dra loss Peter å barna... hehe... Sen blev det kaffe å semla... Mums... ;)

Jobbade igår åxå! Äntligen! Har inte jobbat sen den 10:e så det va verkligen på tiden måste jag säga!!!! Det va lugnt och skönt igår. Och det va åxå gött!

Ne, på tal om kaffe, så ska ja nog gå å sätta på lite.. Sen är lillan på världens gnäll humör så det är bäst att vi går här ifrån...

Tjingeling
Glöm inte att lämna ett spår från dej innan du går! INGEN REKLAM!
2009-03-28 @ 10:04:54 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: Maddo

Hej gumman! Men du! Jag kom på en idé tack vare din kommentar! Blogga på rim! Skojjigt! =) Hoppas du får en gryyym dag! Kramar

2009-03-28 @ 11:09:56
URL: http://dreammaddo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test