Uschamejen vad det är varmt!!!

Tror jag smälter bort!!! Och varmare ska det bli åxå.. *suckar högt!!*
Och då ska man jobba i heten... Inte bra inte bra...
Men en positiv sak finns ju dock med värmen, FÄSTINGÄCKLENA kryper under mark! Och det är bra!

Idag har vi bara slöat jag å Milis, vart alldeles för varmt för å göra nått! Skulle behövt städa, men vem orkar det när det är 30 grader varmt i skuggan ute??? Och då minst 35 här inne då! Ja då inte jag inte...
Så vi for till farmor å farfar i stugan ist å slappade där å drack lite kaffe.. ;)
Och nu sover snuttan så då slappar jag här ist... Funderar på om jag ska orka mej ut å gå elljusspåret eller inte i värmen??? Hmmm... va ju faktiskt flera dagar sen jag gick senast, så kan ju kankse va gött! Men vi får se... Trött är jag åxå så då får jag verkligen ta tag i mej å DRA mej ut...

Ne, ha dä grejjt
Glöm inte att lämna ett spår från dej innan du går! INGEN REKLAM!
2009-06-27 @ 19:26:42 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: madde

men vi ska inte klaga nu när det är varmt och fint skulle det börja regna skulle vi sakna solen och jag målar för fullt utomhus så jag älskar solen just nuler

2009-06-28 @ 14:43:30
URL: http://mrsmaddy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test