ledig i 3 dagar!

Fördelen med å jobba skift... ;)
Nu är jag ledig i 3 heeeela dagar!!!!! Skönt!
Sen börjar slitet nästa vecka! när det ska bli som varmast! 28-29 grader skulle det blir heela jävla veckan! Fy faan säger jag bara! *suck* Vill inte ha sån värme... Ne... 20 grader är heeelt OK...
Roligt för alla barn som har sommarlov dock att det blir varmt i vattnet så de kan bada...

Idag kom Sven, Thea, Jaquline, och en vän till henne hit till sverige... Stannar i en vecka... Kommer gå för fort... Speciellt eftersom jag jobbar till veckan åxå... *suck* Sen åker de hem till Tyskland...  Så får väl ta vara på den tiden jag får med dom...

Inte ett jävla skit finns det att kolla på på tv heller! *suckar* Så får väl sitta här å dega som vanligt...

jejejej-..

Ha dä grejjt!
Puss häjj
Glöm inte att lämna ett spår från dej innan du går! INGEN REKLAM!
2009-06-25 @ 20:52:38 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test