god dag!

Söndag idag då... Denna veckan har gått skapligt fort faktiskt... Tyckte jag inte i torsdags, men nu i slutet har det bara rullat på för fulla muggar... hehe...
Fick sovmorron idag... Fick sova äna tills 9!!!! :D Eller ja, halvsova rättare sagt... hade en liten unge som höll på å rukka över mina ben i 40-45 minuter eller så och böka å krångla sej... :P
Men felicia hade ju vart vaken sen 6 åxå så hon va nog lite uttråkad å kolla på tv'n själv antagligen.. Dock hade jag lätt kunnat sova några timmar till... hehe...

Idag är det städ på schemat! Ska dammsuga å skura golven... Skulle behöva ta en omgång på fönstrena åxå, men det vette tusingen om jag orkar idag... Tvätta ska jag göra åxå nu när solen har tittat fram... kan man hänga ut så det torkar... Torkar ju typ aldrig inne nu när vi inte har nån värme... Trots luftavfuktaren... hehe... men men...

Sen SKA jag ta mej en tur runt elljusspåret! Har jag bestämt! Sätta i öronplupparna med lite musik från mobilen å gå å springa lite... Bara komma ihåg vattnet, för det brukar jag ju alltid glömma! Grrr...

Nu ska jag gå å sätta på kaffet till de rediga gubbarna som lägger in golv i pannrummet... Blir så fint så... Sen är det målning som står på tapeten och sen på tisdag får vi vårat värmesystem insatt...

Puss heeej
Glöm inte att lämna ett spår från dej innan du går! INGEN REKLAM!
2009-06-14 @ 11:54:45 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test