God morgon!

Sovmorgon idag... det va skönt! ;) Ända till 9 ungefär... Fast är ff lika trött... :P
Ont i huvvet har jag åxå... bara 3:e dagen i rad nu.. Får se om det släpper nångång...

Gått ner i vikt har jag gjort åxå... -2 kg visade vågen nu.. :D Så allt somallt har jag gått ner 6 kg...
Förstår dock inte hur.. För jag har slarvat som faan.. haha... Men visst känns det gött...
Och det märks framför allt på  byxorna... Får nog ta å köpa mej nya om ett tag...
Det negativa är ju att allt har försvunnit på benen och rumpan! Och magen den är fasen kvar den..., *suck*
Men men... försvinner nog kankse tillslut den åxå... ;)

Nu, ska jag försöka göra nått nyttigt, försöka få komma till madde... Men ja har inte fått nått svar om vi får komma...
haha...

közz häjj

Glöm inte att lämna ett spår från dej innan du går! INGEN REKLAM!
2009-07-16 @ 10:28:16 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test