Jobb

Sitter på jobbet å tar en kopp kaffe... Gott så på mörakvisten... Skulle bra gärna vilja ligga i sängen å gosa till mej med Flisan å peter... Möratrött som ja är! Snöar ute gör det åxå... Wie... Hoppas dej kommer en del så barna kan få åka pulka... Iaf den ene av dom... Fast Amilia tycker nog åxå det är roligt... ;) ska bara komma på nått sätt å spänna fast henne på... Hmm... Ja det märks... Ne nu får man se om man kan göra nått kanske... Alla sover så finns inte så mycke å göra... Synd å väcka dom när dom väl sover tycker ja...
Glöm inte att lämna ett spår från dej innan du går! INGEN REKLAM!
2009-01-18 @ 07:11:29 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: Maddo

Hej gumman, sorry att ja inte varit inne här så mycket! jag har helt enkelt haft fullt upp och mått... ja, du fattar!



Ser att dotter fyllt år! Hurra!! Grattis i efterskott! =)



När slutar du på jobbet idag? KRAMAR I MASSOR!

2009-01-18 @ 09:43:51
URL: http://dreammaddo.blogg.se/
Postat av: anna

svar: ja smaken är väl som baken antar jag. jag tycker att håkan är fantastisk. men tyckte det var kul att in flames vann också. de är inte min musiksmak egentligen men jag gillar dem ändå på nåt sätt.

2009-01-18 @ 15:55:39
URL: http://addspirit.blogg.se/
Postat av: Maddo

Nä, hujja.. mobilblogg-svar verkar inte allt för skoj! Hua, jag tänkte ta mig tid att svara men jag har brådis till bussen nu! =S To be continued! =)

2009-01-19 @ 08:55:24
URL: http://dreammaddo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test