Svt reklamfritt?

Jag trodde att man betalar en förmögenhet för tv-licens för att slippa reklam! Nu är det dock bara radio och svt, men nu har ju svt börjat med reklam åxå! Inte mitt under alla serier å filmer å allt som sänds på kanalen, men i början på en serie som började nyss på 1:an så hade dom "sponsrat av" och några företag... Är inte det reklam???? Tycker iallafall jag! Eller har jag fel? Vad tycker ni? Sen något som inte hör till det ämnet då... Kollar på design simon och tomas, där de ska inreda ett hundcafé, där simon, tror jag, han som pratar engelska vettni, visar färger för en hund! Jag har alltid hört att hundar är färgblinda! Har jag fel? Sen, nån som kan berätta för mej varför simon säger endel ord på svenska?
Glöm inte att lämna ett spår från dej innan du går! INGEN REKLAM!
2009-02-09 @ 20:17:20 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: Veiken

Hej är inne och kollar så du har det bra! Självklart är sponsring reklam, vad annars?? Kram

2009-02-10 @ 15:06:39
URL: http://www.metrobloggen.se/jsp/public/index.jsp?article=19.1817876
Postat av: Leonora

svara på min alla hjärtans dag fråga :)

2009-02-10 @ 21:18:38
URL: http://magiskaminnen.blogg.se/
Postat av: Maddo

Bra frågeställningar! Fy för SVTs reklam! Blä för dyr TV-licens! Men tummen upp för det positiva i livet...eeh.. ööh...Vi lever ju iag också! =P Kramar

2009-02-11 @ 09:47:32
URL: http://dreammaddo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test