Morron

snöig morgon idag igen... Fast inte lika mycket som igår... Snöat i ett dygn nu men inte nått värre mer snö... som tur är... :P Ska snart åka ner till Birgit med våra töser... sen kanske jag skulle passa på å ta blodtrycket som jag skulle gjort för snart 4 månader sen... *suck* Tänk att man kan va så glömsk...
Sen ska vi t Claes å Sofia på lite kaffe... å se va mycke tjockare hon har blitt... gått 2 dagar över tiden... så gött att jag aldrig har vart med om det.... haha

Försöker scanna in lite bilder på barna men det går inge bra... installerar om allt till skrivarn igen så får vi se hur det går... tänkta ha de korten till min nya header... För det är ju dags att ja byter ut den kanske??? eller???

Sen ska ja knopa ihop en till Noor åxå... Men det får bli när jag är färdig med min...

NU ropar göbben på mej så bäst att ja springer
Glöm inte att lämna ett spår från dej innan du går! INGEN REKLAM!
2009-02-20 @ 10:03:23 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: Erika - Vardagslivet som småbarns mamma

Hehe okej! Ja de e bra med lite omvandlingar ibland :) Ja de är dags att byta header nu ;) Julen är förbi för länge sen ;) så ser fram emot en ny!



kram

2009-02-20 @ 11:45:31
URL: http://precioso.blogg.se/
Postat av: Elinor

wooohooo :)

2009-02-20 @ 18:05:03
URL: http://taeng.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test