tandläkarsamtal

Tandläkaren ringde i morse och fråga hur det går med mej... Trodde knappt dom brydde sej om sånt... Men han kanske har dåligt samvete att det gick som det gick... :P
Att åka in till akuten är ju inte nått man räknar med när man opererar ut en tand direkt... Tur att käkkirurgen fixa till det, tror han sydde ihop halva käften på mej... :P synd att han inte kunde stoppa smärtan åxå... Fast det har jag ju Tradolanen till... :P Kommer va tablettmissbrukare om ett tag jag... :P

Behöver äta nått! Men är ju inte så lätt... Har levt på yoghurt ett tag, men man blir ju inte jätte mätt på yoghurt direkt... *suck* Fick i mej lite spagetti å köttfärssås å lasagnette i förrgår å igår, men orkar ju inte äta mycket direkt...
Sen börjar allt smaka skit åxå, eftersom det varar i munnen på mej så ger det avsmak på det jag äter... *JIPPY* 
Lika bra å få anorexia...
Hmmm vilken klagobloggsinlägg detta blev... :P Fast det är klart, har inte vart mycket positivt denna veckan... och kommer nog fortsätta så antar jag...
ne, nu ska den vandrande varbölden ta upp sin dotter och mysa i soffan och tycka synd om mej själv!

Glöm inte att lämna ett spår från dej innan du går! INGEN REKLAM!
2009-12-17 @ 14:24:12 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test