painkillers!

Tack gode gud för att det finns smärtlindrande tabletter att ta till!
Ringde till tandläkaren imorse och berätta som det var, och att jag va tvungen å ha nått starkare än ipren, voltaren och alvedon...
Dom fick ringa till kirurgen som tog hand om mej natt till tisdag, för tandläkarna skrev tydligen inte ut starkare tabletter än voltaren... *knepigt*
Men jag fick iaf utskrivet Tradolan, tror jag det hette... och GUDSKELOV säger jag bara! 
Det är inte ofta jag har gråtit över fysisk smärta, men det har jag gjort nu, och då gör det faan ont... tror inte jag grät när amilia föddes engång! Då va ja mest avtuppad av allt lustgas... haha...

Fick sjukskriva mej denna veckan åxå, jag som skulle jobbat en hel del... *suck* Men går inte när jag ser värre ut än Lina i Emil i Lönneberga, och när jag har så ont som jag har...
Ne, ska ta å slappa med barnen å gubben framför tv'n igen...
Glöm inte att lämna ett spår från dej innan du går! INGEN REKLAM!
2009-12-16 @ 18:17:03 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: Maddo

Vad gjorde de på akuten och käkkirurgen?? Berätta!



KRAMAR I MÄNGDER!!

2009-12-16 @ 22:18:31
URL: http://blogg.dreammaddo.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test