Jul jul, strålande jul...

Jag har inte haft nån vidare julkänsla hittills... och har det inte än... Kanske är för att jag känner att julen är förstörd iom att jag opererade ut visdomstanden... Antagligen är det det... iaf från i måndags... Sen kan det nog vara att jag ska jobba julaftons kväll... Men nu är det vitt och fint ute, och det är bara 5 dagar kvar till jul... och jag VILL känna att det snart  är jul! Har inte ens lust att spela julmusik, vilket jag har gjort tidigt de förra jularna. Har inte satt fram en enda tomte, inte ens glöggsetet är framplockat... Julklapparna är inte inslagna och jag har ingen lust att göra det heller... Men det är ju ett måste... Får göra det på måndag... eller tisdag... Fast på tisdag ska vi ta in granen och klä den., eftersom jag ska jobba onsdag kväll åxå så får det bli en dag tidigare...
Nått positivt denna veckan, är att jag gått ner 5 kg... :D YEEEEI! tyvärr går jag väl upp det igen när jag kan äta mat igen... :P Får väl försöka hålla band på mej själv. Men det är kanske inte så konstigt när jag levt på yoghurt i 6 dagar... haha... Yoghurtdieten... :P En ny diet... Framtagen av mej... :P
Och, sen börjar faktiskt munnen bli bättre åxå... Gör lite ont ibland, men jag tror jag klarar mej med alvedon och ipren nu iaf... så jag slipper va en narkoman... hehe...
ne, nu ska jag glo runt lite på nätet jag...
Ha dä bäst!
Puss hej
Glöm inte att lämna ett spår från dej innan du går! INGEN REKLAM!
2009-12-19 @ 13:02:34 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test