Sol och fiiint!

SOLEN SKINER! Va härligt är inte det? Den har inte visat sej mycke under denna sommarn iaf... tyvärr är det ju så inni bombens hett så man smälter bort fortare än smör ungefär... Framför allt när man är på jobbet... Men men... Kan ju inte göra nått åt det så det är ju bara att acceptera läget... Även om det är svårt då...:P

Ska snart iväg till jobbet igen... Bara 7:e dagen i rad idag... tror jag räknade ut att jag gjode 55 timmar eller nått denna veckan, varav 32 utav dom bara fre-sön. Så är ju inte så mycket egentligen...:P Men jobbigt är det, och stressigt är det... Men snart är det den 12:e, och då är det slut på allt ist... :( Sen att man ska jobba med en vikarie som inte kan NÅTT eller GÖR NÅTT gör ju inte direkt saken bättre! Så idag kommer jag nog få slita för två. Och resten under helgen åxå antar jag... Om inte Shayma byter med henne så jag iaf får jobba med NÅN som kan jobbet på söndag kväll...

Vet inte vart sommarn har tage vägen jag! Det har bara sagt poff och blivit borta... Vet att ja tyckte det va så skönt när sommarjobbet skulle börja för att jag då visste va ja skule göra i 2 månader och utan att gå å grunna på om dom ringde nån jävla gång! Nu har snart di 2 månaderna gått de åxå! Så nu står jag här, utana tt veta alls va faan ja ska göra... Söka söka söka, jobb som man aldrigkommer få... *suck* Jaja...

Ne nu ska jag slappa innan jag ska tbax till jobbet jag...
Glöm inte att lämna ett spår från dej innan du går! INGEN REKLAM!
2009-08-07 @ 14:39:10 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test