När katten är borta dansar råttorna på bordet

Detta är ett uttryck som stämmer väldigt väl... När jag kom upp imorse hade Felicia tagit ner alla kryddbukar från skåpet, och gjort "mat" till sin docka... JIPPY! NoT! 3 bukar och saltet va helt slut... Skulle inte vilja smaka på den maten iaf!
Gubben har börjat jobba igen då, efter 4½ veckas semester... Skönt! FÅr jag lite semester jag åxå... hahaha...
Och nästa vecka börjar barnen hos Britt igen, förhoppningsvis, om hon har blitt frisk vill säga...
För nu är det ju än en gång som jag inte har nån reserv... Får nog ta å ringa lite tidigare denna gången så jag får reda på vem som är deras reserv...
Vad ska man annars hitta på idag tro??? Ja jag har då ingen aning jag!
Tvätta behövs, Men hallåååå så tråkigt! Meeeen, det lär jag väl få göra ändå...
Egentligen skulle det behövas storstädas, men DET orkar jag inte idag... Städade igår iaf så det är ju inte såååå farligt stökit här hemma... Fast det är klart, har ju två små barn som inte gör det mer städat direkt... Snarare tvärt emot!

Ne, nu får ni alla ha en bradag! SÅ får vi se när vi hörs nästa gång... :D

Puss hej
Glöm inte att lämna ett spår från dej innan du går! INGEN REKLAM!
2009-08-31 @ 11:12:42 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: Maddo

hur mkt man än städar så behövs det alltid städas mer! ;)

2009-09-02 @ 18:52:59
URL: http://dreammaddo.se/blogg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test