Måndag 6 april 2009

Dagarna bara rusar iväg! Nyss var det ju jul! Och nyår! Amilias födelsedag, februari och mycke snö, mars med början på tö och slask, och nu har 1/5 av april redan gått och påsken nalkas med stora steg! Är det någon omedvetet för oss, som fufflar med tiden så den går fortare? Kan den då inte göra tvärt om?

 Idag har vi varit iväg till barnvårdspsykologen och pratat om Felicias problem som inte är ett problem längre... Men vi pratade även om massa annat och vi ska vidare till nån familjestödscenter eller nått, och få lite hjälp med Felicias beteende, och även vårat, hur vi ska tackla när det är som värst! Detta är ett stort steg för mej! Ett hemskt steg! Behöva ta till hjälp i mitt föräldraskap! Jag ser mej själv som ett stort misslyckande! En dålig mamma som inte klarar av det själv! Det är hemskt jobbigt! Jag hade sån stor lust att säga att vi inte behöver det! Att vi kan klara det själva! Men peter tyckte det lät som en bra idé och ville dit...  Får väl se hur det blir!

Magsjukan har inte gått över här hemma än... Amilia är mycke mycke bättre, med det har passerat över till nästa barn... Dock inga kräkningar än så länge... Några värre iaf... Peppar peppar... Hoppas det håller sej till andra änden! Jag som tänkt åka på cirkus imorrn... Men får se hur det blir med det...
Men det finns ju även andra planer imorrn... Jag å Flisan ska ut å plocka björkris och sen sätta lite pynt i det, sen får vi nog ta å måla påskebrev åxå... Om hon känner för det till säga... ^^

Kollade på "the curious case of benjamin button" ikväll i samband med lite Tacos... Det va mumma det, och en jätte bra film! Synd att kvalitén var så dålig... :( men vi truga oss igenom den ändå... Förutom malin som ballade ur... :p men det är definitivt en film som är värd att se, både en och 3 gånger... Ne, nu får det bli sängen... Bara hämta in blommorna från bilen så dom inte fryser inatt... Afp om ursäkt att jag inte svarat på några kommentarer idag, har bara inte hunnit... Så det får bli till möran...

Natti Natti på er!
Glöm inte att lämna ett spår från dej innan du går! INGEN REKLAM!
2009-04-07 @ 00:06:16 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test