kvällen

God kväll allihopa!

Håller för fullt på å gör lite mat till mej å gubben...
Eller mat å mat, bakpotatis och räkröra, som jag tror att ajg skrev i ett föregående inlägg... Men glömsk som jag är så kommer jag inte ihåg det, som i vanlig ordning... :P

Bara väntar på att Peter å Flisan ska komma hem... Hon har vart hos sin farmor idag... det var nog roligt tror jag... Eller, jag vet rättare sagt... Jag har iaf fått liiite gjort idag... nyligen skurat köket, hallen och v-rummet... så det är färdigt iaf...
Undrar vad jag ska hitta på till tårtan imöra... får väl försöka komma på nått bra.. :P

Ne, nu ska jag göra röran jag...

tingeling
Glöm inte att lämna ett spår från dej innan du går! INGEN REKLAM!
2009-04-18 @ 20:14:33 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test