Morning gött fölk

Då har man kommit upp och hunnit åte lite frukost... Ska snart dra iväg till min mor och se om lillan  överlevt natten. Eller kanske se om mormor har överlevt natten kanske är ett bättre ord... ;)
Har så fruktansvärt ont i min ena skuldra. Men det är nog för att jag spelade lite bowling på Oscars nintendo Wii igår... Träningsvärk, aj aj aj! Annars vette tusan vad som har hänt med den.. Så det är nog det...

Gud va trött jag är på folk som tror sej vara bättre än alla andra! Herre gud! Sluta upp och inse att det inte är så! Tänk efter lite så kanske ni inser att det inte beror på alla andra, utan att man själv kanske har lite brister åxå! DAMN!
Jaja, jag är den jag är, och det står jag för iaf... Sen får väl dom ha sina åsikter om andra och sej själv! Men vågar dom inte säga det rakt ut till personen/personerna i fråga, så är de inte mycket bättre själva!
Glöm inte att lämna ett spår från dej innan du går! INGEN REKLAM!
2008-12-30 @ 14:44:21 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: Jasas

BRA SKRIVET! Förstår inte varför folk inte bara säger rakt ut vad som gör att skon klämmer, utan det ska tisslas och tasslas! Urk! Såna personer vill jag inte ha nära mig, alls!

2008-12-30 @ 19:48:21
URL: http://jasas.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test