Harry Potter

Fasen vilka bra filmer alltså!!! Nu har vi sett alla 5, nästan iaf.. 3:an hade vi tydligen inte hemma, så den råka vi hoppa över... Men vet ju va den handlar om iaf... Nu vill ja för bubblan att 6:an ska komma... Va ju meningen den skulle komma nu i höst men den kommer ju inte förrns till sommarn eller nått... *suck* Älskar verkligen sånna filmer! *Me like* Sagan om ringen är ju åxå en sån där helt underbar film! *Me like this too*

Ja då har julen spatserat förbi än en gång... Och om 5 dagar är det 2OO9! Hur lång tid kommer det ta denna gång att lära sej skriva ett nytt datum tro?? Amilia blir snart 1 år! 1 ÅR!!! Vart tusan har tiden tagit vägen??? Min lilla skrutt, som låg där breve mej och snosa och myste som världens goaste lilla tjej??? lätt som en fjäder! Och underbart snäll. Det sistnämnda är hon dock än! Men nu går hon! Protesterar högt och tydligt om det är nått hon inte får ha som hon vill. Går runt och tar allt som hon får tag i! Pratar sitt da da språk och börjar upptäcka världen mer på egen hand! Ja herre min je! Tiden går verkligen för fort! Önskar man kunde spela in sina syner, för att en gång, ta fram dem och minnas varenda liten detalj om hur det var när barnen var små! För det är nog så mycket som tyvärr kommer att gå förlorade i våran lilla hjärna! Men man får försöka att minnas så gott man kan... De där lite extra söta saker som varje underbar litet barn har!

Kan dom inte ringa och fråga om jag kan jobba!!!!! JAG VILL JOBBA! Helvetes jävla skit! Hatar dessa två dagarna! Jag vill jobba! Känner mej nästan deppad för att jag inte kunde jobba! Jag tycker ju om att jobba! FAAN!

Ne nu får ni ha det gött allesammans! Nu kommer jag inte på så mycke dravvel att skriva!
Glöm inte att lämna ett spår från dej innan du går! INGEN REKLAM!
2008-12-26 @ 22:58:26 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: Milo

Åhh vilken fin blogg :).. Man blir så glad av att se den =) .. sköt om dej!

/ milo =)

2008-12-27 @ 10:13:35
URL: http://piixie.bloggagratis.se/
Postat av: Erika

Tiden går så satans fort! Blir alldeless snurr i huvudet när ja läser din blogg med alla dessa tomtar som åker ner ;)



Trist å inte jobba!

2008-12-27 @ 12:14:44
URL: http://regndroppe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test