Redan uttråkad

Hur fasen klart man sej utan Facebook egentligen? Har bara varit FB-fri i lite mer än ett dygn å jag är redan uttråkad. Inte för att jag egentligen gjorde så värst mycket på Facebook ändå, mer än nått spel och glodde runt på grupper man var med i. 

Idag ska jag iaf bara ta det lugnt. Kanske gå å se om det finns en tvättid. Men först, ska jag ta å somna om. Sätta på min 'Soppy Mood' lista försöka sova nån timme iaf. 

Glöm inte att lämna ett spår från dej innan du går! INGEN REKLAM!
2015-01-19 @ 08:06:12 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: Carin Rydh

men VI saknar dig i gnällgruppen :) hoppas allt ör bra med dig!

Svar: Hej Carin. Jag finns där redan, fast under ett annat namn. 😘
TheDarkCrystal

2015-01-22 @ 18:30:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test