Äntligen över

Jag hade egentligen mindre lust å träffa massa folk idag även om det bara va släkten som kom så kändes det jobbigt. 

Nu är iaf kalaset över och Amilia fick massa fina paket hon är så glad över. 
Pärlor, canvas tavla med Abby från Monster High att måla, pussel, påslakanset, prinsesstidning, mm. En mycket nöjd 7-åring har vi haft idag iaf. ☺️
Smörgåstårtan blev helt ok, men kunde blivit mycket bättre. Men det va min allra första och man lär sej till nästa gång. Ett G kan den nog få. G+ kanske för att jag ändå tyckte dekorationen va helt ok. Sen blev ju tårtorna väldigt bra å fina åxå som barnen gjorde iordning. Goa va de åxå för den delen 😝

Jag, är dock helt slut! Jag har ont framförallt i ryggen och ischias, lite foglossning och magen, magen känns som 100kg och sammandragningar lite titt som tätt. Värst är ändå nedre delen av ryggen och ischias! Så nu har jag lagt mej för kvällen. Kolla nått avsnitt av "Sleepy Hollow" om jag orkar.  
Saknar mina gnällvänner på Facebook! Men jag kommer inte tillbaka än! Kanske skulle använda mitt "kan-inte-klara-mej-utan-Facebook konto. Bara för att få prata med alla i gruppen. 😝

Jaja, puss hej på er! Blir väl kanske nått inlägg imorrn 😘

(Bilder på barnen tog gubben med sin mobil å inte min, 😔 så mina söta gullrumpor får ni se en annan dag)









Glöm inte att lämna ett spår från dej innan du går! INGEN REKLAM!
2015-01-18 @ 20:56:39 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test