Arg, orolig, ledsen, frustrerad!

Ja, just nu varenda negativ känsla som finns rusar genom kroppen! Jag vill bara lägga mej ner å grata känns det som just nu! Ändå påverkas jag inte personligen av nerläggningen av Svanen. Förutom att Svanskog riskeras att bli ödelagt, ett ställe som endast existerar på kartan. Där ingen längre vill bo då det inte finns de nödvändigheter vi behöver för att vara en ort man kan bo i utan att behöva åka någongstanns för att få tag på detta.

Läst insändare och artiklar i tidningen och insändarna var fantastiskt bra skrivna. De fick jag tårar i ögonen av. Väldigt väl valda ord som beskriver situationen som det är nu!
Men när det kommer till artikeln, då brann det! Det enda jag kände var ilska! Ren och skär ilska! Ögonen svartnar för mej och det är tur att inte den personen är i min närhet! Ilska hjälper föga dock. Men det känns bra, för stunden
 
 
 
 
 
 
Glöm inte att lämna ett spår från dej innan du går! INGEN REKLAM!
2014-10-16 @ 14:48:45 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test