Goder kväller

Här sitter jag... Ensam  och lyssnar på hur regnet öser ner ute...

Idag har vart en bra dag... hihi... Förutom att det inte blev nått möte med skolan. För jag skulle tydligen va där 11.15 och jag hade skrivit 11.45. Men jag är rätt bergsäker på att hon sa 11.45 till mej... Men men... satt i bilen när jag prata med henne så jag hörde väl fel. Ska dit nästa vecka ist 11.15
annars har jag inte gjort så mycket... Färgat håret, så för tillfället är jag brunhårig... Sen ska söta Rebecka komma och hjälpa mej med slingor...
Så brunett är jag bara för en kort stund... hihihi...
Imorrn är det äntligen torsdag... Hoppas att Lisa ringer TIDIGT! Jag vill veta vad som kommer hända...
Som jag sa igår, är inte så orolig, men vill ändå kolla upp vad det är...
jeje... nu ska jag greja runt lite igen...

Puss hej
Glöm inte att lämna ett spår från dej innan du går! INGEN REKLAM!
2010-09-15 @ 21:56:15 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test