Oj oj oj...

Som vanligt verkar jag ha mina dvalor när det gäller bloggning. Men jag känner åxå att det inte är lika kul som det va i början. Men jag får väl försöka göra lite inlägg ibland...
Den senaste tiden har det nog egentligen hänt en hel del, men eftersom jag har alzheimers light så kommer jag inte ihåg så mycket. Så det kan ju inte vart nått viktigt som har hänt... :P
Och sen har jag grejat med matte å grejer så har inte haft tid...
Men vad har hänt då under denna månaden som gått?

Båda barnen har haft vattkoppor, vilket jag är GÔÔÔÔÔÔÔR glad över! Så skönt att få det överstökat! Behöver man inte gå å oroa sej för det... :D

Förra helgen hade jag iaf min maskeradfest! Å fy faan va roligt det va! Och de flesta va utklädda! Så skoj! Det va en superlyckad fest verkligen! :D

Nej, jag får fortsätta blogga senare. Barnen vill ha kvällsmat hör jag på deras söta lilla gnäll
Glöm inte att lämna ett spår från dej innan du går! INGEN REKLAM!
2010-11-19 @ 18:10:57 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: Madde

HEHE känner igen de där med att vara glad över att vattkoppor jag var as glad när WIlliam hade sina :D

2010-11-21 @ 11:16:34
URL: http://www.saramadeleine.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test