mina positiva punkter för idag!

Go´kvällen på er allihopa!
Hur lever livet med er måntro?
Undrar varför jag alltid ställer denna fråga när jag aldrig får något svar... Nästan. 
Men mej är det rätt så bra ändå. Har vart på lite halvtaskigt humör under aftân. Men det har gått bra ändå...
snöar gör det. För fulla muggar... *suck* Moder jord har ännu inte bestämt sej för att vintern är över. SÅ det är bara att fortsätta le och se glad ut...:D
Jag ska ju även ta å skriva ut mina positiva punkter för dagen. Får se om jag kommer på några trots min halvtaskiga dag... Skriva kan jag heller inte märker jag. Har i princip fått sudda i varenda mening jag har skrivit. Och om jag inte skulle ha upptäckt det skulle nu nog inte fatta vad det skulle ha stått i detta flummiga inlägg...
  • Jag har fått 5 maskiner tvättade idag
  • Felicia har fått sitt rum städat, och jag fick faktiskt liiite hjälp... :P
  • Livet leker och jag älskar min underbara familj och mina underbara vänner!
puss hej
Glöm inte att lämna ett spår från dej innan du går! INGEN REKLAM!
2010-03-01 @ 21:16:52 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test