Tjolahopp

Westernfesten va lika rolig som vanligt... :DHade ju förfest här och shit va mycket folk det va. 
Peter hade räknat till 36 st, vet inte när, men sen droppa det in mer och mer folk ju mer klockan blev... Så jag skulle tippa på att det va ca 45 st här hemma hos oss... Tur vi har ganska stor gräsmatta... haha...
Vid halv 11 avslutade vi här hemma och begavos vidare mot Hudson Bay. Mycket folk där med kan jag lova!
åsså va det efterfest hos Emma å Christian som va väldigt lugn må ja säga... :P

Jeje. Och nu är det en ny vecka igen... Men jobb som väntar och till helgen är det fest igen i Karlstad hos Malin som ska ha tjej-utflyttningsfest... ska bli roooligt det... :D
Nu ska jag se om jag kan hitta en rulle tills ikväll...

Puss hej
Glöm inte att lämna ett spår från dej innan du går! INGEN REKLAM!
2010-07-20 @ 18:16:57 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: Madde

Låter som ni haft kul :D

2010-07-21 @ 21:02:28
URL: http://www.saramadeleine.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test