Härliga väder!!!!

Det regnar idag... UNDERBART! Fast det är inte så svalt som jag vill att det ska va... tyvärr... men betydligt bättre än igår...
Är hemma på en snabbvisit innan jag ska dra till jobbet... vilket är om 10 minuter...
Mätt och belåten är jag... Peter stekte lite kyckling åt mej tills jag kom hem.. är bäst å äta lite ifall det inte blir nått jag kan äta på jobbet... Har som tur är lite omelett kvar ifall jag skulle till å bli för hungrig...
Idag slutar jag iaf halv 8... ska bli gött å få komma hen lite tidigare än vanligt idag... sen jobbar jag ingen mer (planerad) helg på 5 hela veckor... ska bli skönt faktiskt... sen kan det ju bli mer åxå, vilket jag faktiskt hoppas på lite grann....
Och om två veckor är det äntligen westernfesten... ska bli förjävla roligt å komma ut på den faktiskt...
Ne, nu har jag snavlat i 3 minuter... ska ta å göra mej iordning och dra mej vidare nordöst mot jobbet...

Puss hej
Glöm inte att lämna ett spår från dej innan du går! INGEN REKLAM!
2010-07-04 @ 14:41:35 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: Madde

Åh va kul de låter :-D . Med Western alltså. Är as varmt här skulle behöva laddas ur med lite åska tror jag.

2010-07-04 @ 21:58:47
URL: http://www.saramadeleine.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test