Vad blir det för mat?

Goder dager!
Åkte till Rebecka och Johan under förmiddagen för å dricka lite kaffe och ge Rebecka födelsedagspresenten eftersom vi inte kunde ge henne den i lördags. MEN! Senila Johanna glömde ju självklart bort och ta med sej presenten. Så hon får väl vänta tills vi ska bju dom på middag och ah det lite trevligt kanske... Vilken förhoppningsvis blir den 20:e om allt går väl... Men det får man hoppas att det gör...

Just nu är den stora frågan vad vi ska åta för mat idag... Jag orkar inte åka till affärn, så får väl rota runt i kylskåpet och frysen å se om jag kan hitta nått å stoppa i magen...
Stuvade makaroner och falukorv eller köttbullar kanske?? Hmmm....
Ja vi får se va det blir...

Puss hej
Glöm inte att lämna ett spår från dej innan du går! INGEN REKLAM!
2010-02-04 @ 15:31:26 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: Maddo

Tänk så mkt man kan hitta i hemmet ändå! Ibland tror jag vi köper mat för att vara bekväma!



Jag tror vi alla har olika stressnivå, min är definitivt nådd. :( Kramar

2010-02-05 @ 08:44:46
URL: http://blogg.dreammaddo.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test