Käftoperation á la Johanna

Hej hej... allt väl med er måntro?
Här är allt bra... tror jag... Har nog inte känt efter så mycket idag...
Däremot har jag ont i munnen. Inte så farligt, men när jag tuggar så känns det...
Har i några dagar känt nått hårt och vasst som har suttit i hålet där tanden satt. Igår tog jag en ficklampa och kikade in lite. Såg nått vitt som satt där... först tänkte jag att det va en nöt bit eller nått eftersom jag ätit en liten schweizernötchoklad... Eller något annat som jag ätit som inte lossat när jag sköljt munnen...
Så jag tog en pincett och skulle peta loss den. Men det gick ju inte... Så jag försökte lite till och fick sen ett tag om det lilla som stack ut... Hej och hå vad det satt men jag drog och ut kom iaf en benbit som suttit där. Undrar jag vart den har kommit ifrån... :S Vet inte om det är kroppen själv som stött ut den från käkbenet eller nått för nånstans måste den ju komma ifrån. Och jag kan lätt tänka mej att det blev lite flisor när jag opererade ut tanden eftersom jag trodde att de skulle bryta käften ur led på mej...
Egentligen va det nog dumt å dra ut den själv. Skulle nog ha väntat tills imorrn och ringt tandläkarn å fått komma dit egentligen. Ifall nått händer, eller om det är nått fel.
Men jag får väl ringa dit och idiotförklara mej vad jag gjorde å se va dom säger... Eller om jag skiter i det och hoppas på det bästa, som jag alltid gör... ;)

Ha dä bästans!
Puss hej
Glöm inte att lämna ett spår från dej innan du går! INGEN REKLAM!
2010-02-14 @ 12:40:02 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: Malin - Sån e jag!

jaa de va på fetthåret, ha ha kanske är så men de e billigt iaf :D

2010-02-14 @ 18:24:53
URL: http://bestofberger.devote.se
Postat av: Jenny

Åh hua, usch va läskigt det låter! Hoppas de inte blir några komplikationer på det!



Kram Jenny

2010-02-14 @ 22:23:30
URL: http://jennyn.blogg.se/
Postat av: Maddo

AAAJ!! Ring och be dem kolla på det är mitt tips! Kramar

2010-02-15 @ 08:45:15
URL: http://blogg.dreammaddo.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test