Inte riktigt mej själv

ja, idag vet jag inte vad det är med mej... Jag är inte mej själv idag... Hmm... Ingen ork, ingen lust, och ingen enrgi alls... Jag orkar knappt stå vid datorn å greja med allt jag brukar. Och då är det nästan så att jag skulle behöva gå å söka läkarhjälp. För stå vid datorn brukar jag kunna göra... :P
Dock är jag fått det städat i köket. DET har jag ork till... Knasiga kvinna! 
Så jag får väl uppdatara lite snabbt här medans jag väntar på att spisrengöringen ska grott färdigt...
  • har haft josse här på besök idag med fika och tjöt
  • tacos och film ikväll
  • det snöar inte idag... :D
Puss hej
Glöm inte att lämna ett spår från dej innan du går! INGEN REKLAM!
2010-02-26 @ 17:24:28 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: Maddo

Städa i köket är väl en positiv grej också? ;)

2010-02-27 @ 12:12:34
URL: http://blogg.dreammaddo.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test