Dåså

Då va man hos tandis... Och visst var det en tandbit som satt kvar där under som väntade på att få komma ut...
SÅ nu sitter jag här, svullen i käften, (känns det åtminstonne som) och kan inte prata...
Men biten kom ut iaf...

Jobb inatt... *pust* Vill egentligen inte jobba natt. trivs inte med natt. Men det är jobb. Får se det så. Även om jag kommer va som död inatt och imorrn så blir det ändå 1000 kronor ungefär... Och extrapengar är ju alltid välkommet
Puss hej
Glöm inte att lämna ett spår från dej innan du går! INGEN REKLAM!
2010-02-24 @ 15:31:13 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: Anonym

hej

tack för kommentaren i min blogg, jag kommer att ha shibavalpar sommaren/hösten.

Helena

2010-02-24 @ 20:09:41
URL: http://okamis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test