Påsk ja...

Ja då va det Påsk redan då! Glad Påsk på er!
Va ute i samhället å gick Påskparaden förut... Trevligt... Delade ut lite påskebrev och prata med massa folk...
Tror nästan att påskhelgen är lika hysterisk som jul... Om inte värre...
Massa utklädda barn och föräldrar till massa roliga grejer...
Vilket jag för övrigt tycker är lite konstigt... Utklädnader tycker jag hör mer till Halloween och inte till påsk. Möjligtvis till ägg, kycklingar eller nått som hör påsken till... Men prinsessor, pirater, monster och allt annat som finns, tycker jag inte passa till påsken. Det ska va påskkärringar å påskgubbar som gäller då tycker jag... Men alla tycker olika...
Ne, nu blir det byta blöja och sen sticka till svärföräldrarna på mat...

Puss hej, Ha en UNDERBAR Påsk nu allihopa!
Glöm inte att lämna ett spår från dej innan du går! INGEN REKLAM!
2010-04-03 @ 14:18:31 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: peter

synd bara man inte kunde följa med :(

2010-04-03 @ 23:16:37
Postat av: jenny - tävla om ett barnklädpaket hos mig ♥

Hoppas ni haft en riktigt fin påskhelg! Kramar i massor / Jenny

2010-04-05 @ 22:10:03
URL: http://jennyn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test