Felicia 5 år

Slänger in ett litet inlägg här och berättar om att min stora tös blir 5 år idag!
Så idag har hon firats lite grann med paket och lite glass nu på kvällen... Det riktiga kalaset blir på söndag...
Då ska underbara Madde hjälpa oss med tårta. Hon är jävligt bra på det. och jag blev så glad när hon ville hjälpa mej med det! Ska bara försöka komma ihåg å ta kort på den å lägga ut så ni får se... hihi

Annars är allt bra med oss... Trots den dåliga uppdateringen! Trött och sliten är jag. Jobbat sen i lördags å mer blir det... Men det är skönt att få jobba. Även om det blir många dagar i rad... Men men...
Sen har det inte hänt nått värst mycket sen påsk då jag senast uppdaterade... Det är det gamla vanliga... Städ, tvätt, jobb, ta hand om barn, och ja, allt det vanliga man gör varje dag. Även därför jag inte uppdaterar längre...
måste va fruktansvärt tråkigt att läsa samma tråkiga saker hela tiden...
Lurar på om man skulle ta å lägga ner bloggen... 
annars kan jag ju alltig hitta på saker jag kan skriva om som många andra gör., Men ne, varför skriva om nått bara för å få en massa uppmärksamhet och dret...
Ne, finns nog med sånna bloggar. BLÄÄÄ för dom...

Puss hej på er! Hoppas allt är bra! Ta hand om er
Glöm inte att lämna ett spår från dej innan du går! INGEN REKLAM!
2010-04-14 @ 19:35:47 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: Maddo

Skriv om dina drömmar? Eller om saker som stör dig, saker du tycker om saker du brinner för... det är ju också du.

2010-04-16 @ 15:29:07
URL: http://blogg.dreammaddo.se
Postat av: Anonym

Ja vet ju inte om det är pinkspider eller pinkspiders.blogg.se ja det ger sig väl.

NEJ lägg inte ner din blogg - det är ju en av de roliga saker jag har att läsa här på nätet. Jag skriver inte varje dag ja heller och det spelar väl ingen roll? Förressten jag GILLAR att höra om stort o smått i ditt vardagsliv- det är ju det som är så trevligt/roligt/intressant/stimulerande att läsa om. Både du och jag vet ju hur himla SKÖRT livet är- det hänger på en liten skör tråd varenda sekund.



Så för mig finns ingen grå trist vardag - för MIG är varje vanlig dag en dyrbar gåva att stoppa djupt in i sitt hjärta och bevara.

För MIG är varje vardag en LYCKODAG. Och det gäller att ta vara på dom för dom kommer inte tillbax.



För mig räcker det med att bilen går sönder eller tvättmaskinen eller....ja du fattar- det är NOG med vardagsdramatik för mig.



Nej MERA vardagar där bråk mellan ungarna eller hitta ett getingbo i gardinen eller fåtöljen är vardagsdramatik nog.



KRAMAR

Eva

2010-04-18 @ 12:42:09
URL: http://pinkspider.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test