Dagen i korthet

Hej hå... 
Här har det vart fullt ös hela dagen tror jag... Tisdagar är stressiga...
Har vart p¨å öppna förskolan idag... Lugnt å skönt va det... :D Inte alls många där... Vilket va bra för jag va som en zombie...
Sen följde madde med hem å tjöta å titta runt på internet...  Och snart bär det iväg till barnen gympa...
Blir nog inte sent för mej idag... Blev för sent igår kände jag...
Imorrn är åxå fullspäckad dag!
Barnen ska till tandis och jag ska jobba... Ingen frid å få inte....

Jeje... Nu är jag för trött för att hitta på nått roligt å skriva...

Puss hej
Glöm inte att lämna ett spår från dej innan du går! INGEN REKLAM!
2010-04-20 @ 16:01:46 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test