Blir alldeles tårögd...

Ja, som jag tidigare har sagt så håller jag mej ju uppdaterad om hur det går med Alex... Och även (som jag även det tidigare sagt) om jag inte känner honom så, så blir jag lite tårögd i ögonen när jag läser hur det går med honom och hur många som bryr sej om honom och är oroliga!
Hoppas han är stark nog att ta sej igenom detta nu! 
Och även en annan stor önskan jag har, är att folk ska börja inse att det kan hända vem som helst! Framförallt de som är vän med honom och kör som idioter!
Det är hemskt! Och kommer följa många länge! Hoppas bara tillräckligt länge innan fler olyckor kommer ske!
Det är tyvärr inte första gången svanskog drabbas av en tragedi! :(

Lurer på om man ska ta å hoppa in i duschen så det bara är att krypa till kojs när vi sett klart filmen vi börja titta på igår...om man orkar titta klart på den vill säga...
Nu ska jag titta runt lite på internet jag... :D :D :D :D :D :D
Puss hej
Sänder iväg en tanke!
Glöm inte att lämna ett spår från dej innan du går! INGEN REKLAM!
2010-04-19 @ 21:25:49 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test