Mobilspel, eller inte?

efter att fått lämna in mobilen för 4:e gången, så är ju återigen alla mobilspel jag hade på den borta...
Jag har nog laddat ner spel för ca 800 kr sammanlagt (Dock de flesta gratis då jag har innestående från jamba) Alla var inte gratis tyvärr... utan endel har jag betalat för...
Och nu återstår frågan...
DÅ jag bara har förbannat tråkiga spel på mobilen nu, så vill jag ha nått att göra när jag har långtråkigt eller innan jag lägger mej för att sova...
Men jag vet inte om jag vågar göra det... FÖr mobilhelvetet går väl snart sönder igen säkert och då får jag lamna in den och YTTERLIGARE spel går förlorat!
GRRR!!!!

Jaja...
Ska snart krypa i sängen... Bara se klart på filmen å se vem som åker ur idol...

Puss hej på er där ute!
Glöm inte att lämna ett spår från dej innan du går! INGEN REKLAM!
2009-10-30 @ 22:25:06 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: Maddo

Såg just att jag inte sparas på din blogg, såg du att det va jag sist? På tal om spel kan du nog hitta andra nöjen! :D



Ni kan få sortera här också! Om du hittar plats i mitt pygmekök! :P



Kramar

2009-10-30 @ 22:53:26
URL: http://blogg.dreammaddo.se
Postat av: Maddo

Sparades du på min sida nu?! =O I kommentarsfältet alltså? -snurrig-

2009-10-30 @ 23:15:20
URL: http://blogg.dreammaddo.se
Postat av: Maddo

Haha, du skulle ju inte hinna se den innan jag hann godkänna den helt! haha. :P



Ja, nu sparades min historik. :) Ska skriva litet inlägg om headern. :D

2009-10-30 @ 23:44:57
URL: http://blogg.dreammaddo.se
Postat av: Maddo

Varför gör det då så ont när man får en negativ kommentar om headern?! :'( Jag vill gråta men det är för fan bara en header och jag tycker ju om den men... Det gör så ont... Särskilt när kommentaren kommer från någon man pratat med i tio år och som man ser upp till. Jag känner mig så sårad att jaginte ens kan blogga om det. Och nu kommer tårarna.

2009-10-31 @ 00:37:41
URL: http://blogg.dreammaddo.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test