Ensamt

Hatar å va ensam! BLÄÄÄ För det... Men bara 4 nätter kvar nu så är han hemma i en vecka... *yeeei*

Nyss kollat på Jeepers Creepers... Inge roligt å se skräckfilm själv heller... Jag blir iof inte rädd av skräckisar längre... Men är ändå skönt å sitta å kramas med nån när man tittar på dom... :D
Och nu är det slutet på Omen (2005) som gäller en stund till tills sängen lockar... Är instängd efter detm hade gärna sett den, men den slutar inte förrns kvart över 1... och det orkar jag INTE med om jag ska va människa imorrn...
Jeje...
Förövrigt, så är Elinor "dum" och vägrar komma hem!
Glöm inte att lämna ett spår från dej innan du går! INGEN REKLAM!
2009-10-29 @ 22:32:00 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: Elinor

det är ju inte mitt fel :( Jag vill ju komma hem. det är ju de dumma lärarna som inte tycker att vi ska va lediga någonting :(

2009-10-29 @ 22:39:33
URL: http://taeng.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test