Undrar jag vem det stämmer mest in på!!!

Idag har varit en fruktansvärt bra dag! Gud va ja älskar denna dagen! Bästa dagen på mycket mycket länge!
Är nog för att jag trivs så mycke i mej själv just nu! (iaf till ca 80%) Får se hur det är till möran när allt är som hej kom å hjälp mej ungefär... haha... men det löser sej nog...

Jobbat har ja gjort ida åxå... en kort tur... bara mellan 14-16, men det är ju bättre än inget såklart... Ringde å fråga om ja kunde jobba i kila gillberga imörrn kväll men jag sa som det va att jag känner mej tom lite osäker i hemstjänsten i svanskog så jag inte riktigt var redo att åka till kila gillberga för att jobba... Så jag skulle nog kanske få jobba imörrn kväll här i svanskog, men hon har inte ringt nått mer så ja vet inte... Kanske ringer imöra...

sen har man bara tage dagen som den kommer...
Va faktiskt iväg till kören idag igen.. Inte vart där på över ett år!!!!! Fick dock smita tidigare idag då peter skulle iväg å jobba.. Men det va roligt... hihi...

Sen va det ju GREYS idag!!! WIIIE!!!! Blev lite halvt om halvt tittat på det... snackade med elinor över msn och hjälpte henne med bloggen samtidigt... hihi... men men... fattade väl något iaf! Yeye!!!!
Nu blir det SOOOOVA. Amilia ska till tandis imöra så bäst å va utvilad... får åka halv 9

jag funderar jag på denna rubriken! Vet iaf att det finns någon logik i det hela!!!

tack till alla kommentarer jag har fått idag!!!!
Glöm inte att lämna ett spår från dej innan du går! INGEN REKLAM!
2009-02-19 @ 00:11:03 Allmänt Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test