En sliten ensam mamma

Nu sitter jag här igen... Kom hem från syrran för ca 3O minuter sen!
JAg är så trött å sliten... Inte trött trött, utan trött på allt mas med min kära dotter! (Varning! skitprat, för den som är känslig, men måste få ur mej lite) Fattar inte vad det är som är så galet! 5:e dagen idag! FEM DAGAR utan en enda bajskorv! Detta är inte bra! Jag försöker å inte bry mej så mycket om det! Så att hon inte ska bry sej så mycket! Men nu när det har gått så här länge så kan jag inget annat... ja lovar, 40 vändor har det nog blitt till toa bara sen 4!!!! Då blir man bra trött! Tvättmaskin går på högvarv! Har inga rena trosor kvar snart! *suck* Och det är ju jobbigt för henne med, som antagligen bör ha förbaskat ont i magen! Och hungrig kanske även på det, eftersom hon inte orkar äta nått! Jag vet inte vad ja gör snart!

Jaja...

Fick massa kommentarer och komplimanger idag!!! *WIIIE* alltid lika roligt å höra... haha... Men nu har typ alla sett det så är snart slut med det åxå! Får komplimera mej själv tror ja... Stå i spegeln å säga "Faan så snygg du är" Kanske självförtroendet kommer tillbaka lite åxå... Dom säger ju att man ska göra så... eller??? Na, ja vet inte ja...

Känner för att göra nått! Men VAD finns det att göra??? Finns egentligen massa å göra, men det som är massa att göra är inge roligt att göra istället... haha... Men får nog ta tummen ur å gå till tvättstugan en sväng iaf så ja får lite tvätt hängt! Och tvätta lite barnkläder! *nån som vill ta över??*
Glöm inte att lämna ett spår från dej innan du går! INGEN REKLAM!
2009-02-23 @ 21:10:24 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: sandra

du kan väl kolla ner i min blogg där jag spelar piano och sjunger bara för att min pianolärare vill att jag ska göra de:p då kan du höra att de e inte så värst bra:p men sjunga e ändå skitkul!!:D

2009-02-23 @ 21:27:56
URL: http://saandor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test