Dröm söta drömmar

Nu är det dags att lägga sej till sätta i stora sängen... Som tur så delar jag den med den underbaraste (med sina brister) gubben som finns! Jobbet gick bra... De gamla lever än, och jag gjorde inget misstag vad jag vet... Haha... Hatar bara mina tankar när ja jobbar i hemtjänsten! "tänk om jag gör fel" "tänk om de gamla klagar på mej" "tänk om folk tänker att jag inte klarar av jobbet" Hatar å tanka så! Men ändå gör ja det! Suck! Fattar inte varför ja ska va så jävla osäker hela tiden! Åh! Vill bli av med dom tankarna! Dom känslorna! Vill inte ha dem inom mej! Suck... Katterna springer runt å är stölliga! Snö på g? Iaf enligt väderrapporten... Haha... Nu ska ja sova! Natti Natti
Glöm inte att lämna ett spår från dej innan du går! INGEN REKLAM!
2009-02-20 @ 23:08:20 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: Maddo

Du är tillräcklig gumman!! Glöm aldrig det!!

2009-02-21 @ 10:10:40
URL: http://dreammaddo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test