Jag har en sjuk liten dotter

Usch vad det är jobbigt när de små är sjuka! Amilia har spytt ända från igår natt... Kl OO för att vara exakt... Stackars liten... Hon har knappt fått behållt nått som hon har åte eller druckit... :( Och det är stor skillnad på henne från när hon är frisk.. Sovit å slöat hela dagen... Tänkte ringa till SVU sen... Än så länge har hon fått behålla det lilla hon har fått i sej...

Jag och Flisan begav oss ut en sväng å cyklade.. Eller ja, cyklade och cyklade, jag drog henne mest... Men hon har fått öva lite iallafall...

(Så länge fick hon behålla det ja)

Nu tillbaka till cyklingen... ;) Mötte upp Malin och Hugo och gick runt.. Blev ju ingen motion direkt, men dä va gött å bara va ute å gå...

Pics off course:


*bloggpaus*

*återupptagande*

Nu har lillan fått i sej lite avslagen cola, som alla säger att det ska va bra när man är magsjuk, sen har hon fått lite lälling åxå, får se om hon får behålla det eller inte... Det märks...  Nu ligger hon iallafall men huvudet i pappas knä å gosar sej... Är lite bättre nu än för 40 minuter sen då jag började detta blogginlägg...

Nu ska jag, jaa, vad ska jag egentligen...??? Har inte en aning... Men jag har inget mer i skallen just nu som jag känner att jag ska skriva, så jag avlutar väl här nu och kollar igenom alla de bloggar som jag följer... ;)
Gubben tittar ju på hockey och jag är ju inte det minsta intresserad av det så..

tingeling
Glöm inte att lämna ett spår från dej innan du går! INGEN REKLAM!
2009-04-03 @ 20:02:38 Allmänt Permalink


Kommentarer
Postat av: miahmariah

Hej. Tack så mycket för din kommentar. Hoppas att din flicka kryar på sig snart.

Trevlig helg

kram

2009-04-03 @ 20:18:04
URL: http://miahmariah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test